Uczniowie klas 4 i 5 wzięli udział w niezwykłym spacerze po Cmentarzu Centralnym w Szczecinie. Podziwialiśmy lapidarium, historyczne pomniki oraz piękno otaczającej przyrody. To była lekcja historii, pamięci i szacunku
Uczniowie klas 4 i 5 wzięli udział w niezwykłym spacerze po Cmentarzu Centralnym w Szczecinie. Podziwialiśmy lapidarium, historyczne pomniki oraz piękno otaczającej przyrody. To była lekcja historii, pamięci i szacunku
Nauczyciel wspomagający
Ukończył Pedagogikę Rewalidacyjną na Uniwersytecie Szczecińskim oraz LABORATORIUM REPORTAŻU na wydziale dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Swoje kompetencje pedagogiczne poszerzał na kursach: „Stosowana Analiza Zachowania – III stopniowy kurs terapii behawioralnej”, „Zespół Aspergera w teorii i praktyce klinicznej”, „Trening Umiejętności Społecznych”, Psychotanatologia – samouszkodzenia i samobójstwa na terenie szkoły”, „Uzależnienia i substancje psychoaktywne u dzieci i młodzieży” „Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne”, „Pedagogiki zabawy”.
W 2009 roku opublikował książkę reportażową pt.: „Czas zatrzymany. 1 – 8 kwietnia 2005”. Jest także autorem projektu o pionierach Szczecina – www.pionierzyszczecina.pl
Maż jednej żony, ojciec sześciu córek.
Nauczyciel informatyki
W latach 2004-2009 studiowała na Wydziale Informatyki Politechniki Szczecińskiej. Swoje pierwsze umiejętności dydaktyczne szlifowała na macierzystej uczelni oraz pracując indywidualnie z uczniem. Od 14 lat pracuje w marketingu wykorzystując różne technologie informatyczne w praktyce.
Uwielbia nauki ścisłe (matematyka to jej konik), podróże, dobrą książkę i film. Chętnie pomaga innym na różnych płaszczyznach.
Wychowawczyni świetlicy.
W 2002 ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą na Uniwersytecie Szczecińskim.
Od 1999 pracowałam przez kilka lat jako nauczyciel języka niemieckiego w gimnazjum. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach doskonaląc swój warsztat pracy jako wychowawczyni.
Po urodzeniu córek miałam przerwę w wykonywaniu zawodu, do którego wróciłam po 20 latach z wielką przyjemnością. Uwielbiam czytać książki, zwłaszcza kryminały, spacerować i jeździć na rowerze. Kocham góry.
Nauczycielka nauczania początkowego i przedszkolnego.
Ukończyła Wyższą Szkołę Humanistyczno-Ekonomiczną w Łodzi na kierunku pedagogika socjalna i profilaktyka uzależnień, a także studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Czynnie uczestniczy w kursach udoskonalających. Pracuje w zawodzie 20 lat. Miłośniczka kotów i obcowania z naturą , ale najmocniej skradły jej serce góry.
Nauczyciel wychowania fizycznego. Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunkach:
wychowanie fizyczne i pedagogika. Od najmłodszych lat jest miłośnikiem sportu, turystyki i tańca
towarzyskiego. Jest instruktorem tańca sportowego towarzyskiego. Tytuł instruktora zdobył na
Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku.
Interesuje się piłką nożną. Jest wiernym kibicem Pogoni Szczecin i FC Barcelony.
Nauczycielka języka niemieckiego.
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego – magister Filologii Germańskiej. Kształciła się również na kierunku Edukacja Turystyczna i Hotelarstwo. Od wielu lat z wielkim zaangażowaniem przekazuje swoją wiedzę uczniom z każdej grupy wiekowej. Prywatnie mama trzech synów, żona jednego męża. Uwielbia podróżować.
Nauczycielka muzyki, plastyki i techniki.
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunkach: Licencjat: Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacyjna (licencjat) oraz Pedagogika Specjalna – Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka (magister). Studia podyplomowe – Nauczanie muzyki, plastyki i techniki oraz Edukacja i terapia osób z autystycznego spektrum zaburzeń. Absolwentka Szkoły Muzycznej Camerata. W czasie wolnym czyta opowieści romantyczne oraz śpiewa i jeździ na rowerze.
Nauczycielka nauczania zintegrowanego.
Ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika rewalidacyjna oraz podyplomowe – pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna pozwalają mi realizować się w zawodzie nauczyciela od kilkunastu lat. Dodatkowe kursy z zakresu psychoterapii psychoanalitycznej sprawiają, że zawsze staram się rozumieć wewnętrzny świat dziecka. Prywatnie jestem amatorką kawy i pasjonatką gier planszowych.
Nauczycielka fizyki i matematyki.
Magister fizyki, absolwentka studiów podyplomowych z matematyki na Uniwersytecie Szczecińskim. Nauczyciel mianowany.
W 2002 roku, tuż po studiach licencjackich, zaczęłam uczyć w gimnazjum.
Po 10 latach przerwy wracam z nowymi pomysłami, świeżo po ukończonym kursie z technik szybkiego czytania oraz egzaminie trenerskim Akademii Nauki – rozwój mocy mózgu.
Wsparcie dzieci jest dla mnie podstawą w życiu, lubię patrzeć jak rozwijają skrzydła i poczucie wartości.
Nie boję się nowych wyzwań, wyznaczam sobie nowe cele, a ich realizacja mnie uszczęśliwia.
Nauczyciel wspomagający.
Magister pedagogiki opiekuńczo –wychowawczej z modułem socjoterapeutycznym; posiada specjalizację: prewencja patologii i zagrożeń społecznych. Ukończyła studia podyplomowe: Edukacja, rewalidacja i wspomaganie osób z Zespołem Aspergera i autyzmem.
Znajomość psychologii rozwojowej, klinicznej, społecznej, uczenia się i pamięci, różnic indywidualnych, osobowości i psychopatologii; filozofii społecznej i ogólnej. Zdolności liryczne.
Hobby: spędzanie wolnego czasu z dziećmi w wieku szkolnym oraz z młodzieżą poprzez obserwację i współpracę. Zamiłowanie do kultury polskiej i słowiańskiej, film, literatura – głównie polska, rosyjska i hiszpańska – oraz podróżowanie i fotografia. Ekologia i sensualizm człowieka wraz z jego współgranie z naturą. Zielarstwo.
„Mówią, że zarażam uśmiechem, który potrafi zamienić obawy w odwagę a strach w beztroskę. Staram się temu sprostać.”
Psycholog
Jestem absolwentem studiów magisterskich na kierunku Psychologia, specjalność Psychologia Kliniczna. Psychologiem zostałem motywując się chęcią zgłębienia tajemnic ludzkiego umysłu i tego, co się w nim kryje. Przedmiotem badań mojej pracy magisterskiej były badania, które skupiały się na dzieciach i młodzieży oraz ich podatności na autorytety i manipulacje.
Swoje doświadczenie zdobywałem między innymi w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Szczecinie, w którym nauczyłem się pracy z dziećmi z różnymi potrzebami oraz w Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej „ZDROJE”, na oddziale terapii uzależnień, gdzie doświadczyłem, jak wygląda terapia i praca z uzależnieniem.
Jednocześnie jestem cały czas w aktywnym trybie rozwoju i kształcenia się. Obecnie zaocznie studiuję Psychodietetykę z Elementami Immunologii na Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu oraz Przygotowanie Pedagogiczne dla Psychologów na Wydziale Nauk Społecznych i Stosowanych Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie.
Uważam, że w młodym człowieku kryje się ogrom potencjału, który należy odpowiednio wydobyć i poprowadzić, a nie ma lepszego miejsca niż szkoła, aby go odkryć i wyszlifować. Jestem zwolennikiem arteterapii, szczególnie w pracy z dziećmi, którym z pewnością łatwiej jest wyrazić, co czują przy pomocy sztuki.
Arkadiusz Więcko – dyplomowany nauczyciel matematyki, prowadzi autorskie zajęcia „Potyczki logiczne”
W latach 70-tych szachista klubu „Budowlani Szczecin”, założyciel i opiekun Zespołu Piosenki Naiwnej, pomysłodawca Szczecińskiego Zalewu Myśli 2008-2018. Potyczki logiczne obejmują zagadki logiczne i elementy szachów. Szachy, jako narzędzie myślenia – realizacja koncepcji samodzielnych poszukiwań dziecka (indywidualnie i w parach). Zajęcia mają na celu podnoszenie kultury myślenia dziecka w oparciu o łatwo przyswajalny materiał poznawczy.
Nauczyciel współorganizujący kształcenie.
Magister pedagogiki, posiada specjalizację: prewencja patologii i zagrożeń społecznych. Ukończyła studia podyplomowe o kierunku Edukacja i rewalidacja osób ze spektrum autyzmu. Kocha Tatry, typowa kocia mama 🙂
Weronika Sularz – nauczycielka Języka angielskiego w kl. 0-3
Absolwentka Filologii Angielskiej Collegium Balticum. W wolnych chwilach chętnie bierze udział w kursach doszkalających. Zainteresowania to malarstwo i samorozwój.
Jolanta Fornalczyk – nauczycielka Geografii
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek – geografia. W ciągu 36 lat pracy zdobyła doświadczenie pedagogiczne w pracy z uczniami szkoły podstawowej, gimnazjum, liceum ogólnokształcącego dla młodzieży i osób dorosłych.
W swojej pracy dydaktycznej opracowała i realizuje autorskie programy edukacyjne. Przez kilka lat współpracowała z Wydawnictwem Kartograficznym SEASTAR, gdzie zajmowała się korektą merytoryczną map geograficznych edytowanych na potrzeby szkół. W 2009 r. otrzymała medal Komisji Edukacji Narodowej, a w 2013 r. nagrodę Prezydenta Miasta Szczecin. Nauczyciel dyplomowany z pasją realizujący swoje powołanie nauczycielski.
Nauczycielka nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego.
Ukończyła studia magisterskie na kierunku biologia, a także studia podyplomowe na kierunku pedagogika nauczycielska oraz pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Pracuje jak nauczyciel 6 rok. Ukończone szkolenia i warsztaty: terapia neurobiologiczna dla początkujących, metoda Batii Strauss w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Kodowanie na dywanie, Phonics language – pronunciation of phonics – teaching ideas and support strategies for phonics, wspomaganie i rozwijanie talentów oraz przedsiębiorczości w przedszkolu i szkole.
Nauczyciel Historii i Wiedzy o społeczeństwie
Od dziecka miłośnik historii, dzięki czemu w latach 2005- 2010 studiował Historię na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Szczecińskiego. W 2010 roku podjął studia doktoranckie które na tymże uniwersytecie ukończył w roku 2014. Oprócz tego Ukończył studia podyplomowe z Wiedzy o Społeczeństwie i Edukacji dla Bezpieczeństwa. Jego pasjami są dobra książka… najlepiej historyczna, dobry film najlepiej… po prostu dobry, iiii może motoryzacja..
Ambitna
Godna zaufania
Nie taka stara
Inteligentna
Empatyczna
Sumienna
Zorganizowana
Kreatywna
Asertywna
KOSSEK – nauczyciel wychowania fizycznego i edukacji dla bezpieczeństwa
nauczycielka plastyki
Niepoprawna optymistka. Zakochana w górach, słonecznikach, psach, dźwiękach gitary i grafice warsztatowej. Moją pasją jest moja rodzina.
nauczycielka historii
Uzyskała tytuł magistra historii na Uniwersytecie Szczecińskim w 2018r. Jako młoda nauczycielka zajmuję się przede wszystkim poznawaniem życia szkoły, doszkalaniem i rozwijaniem umiejętności.
Nauczyciel Języka angielskiego w klasach 0 – 3
Jestem nauczycielem języka angielskiego z 11-letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Przez 4 lata pracowałam w przedszkolu w Edynburgu w Szkocji, gdzie zdobyłam wiedzę o kreatywnej edukacji. Odbyłam liczne szkolenia dotyczące metod wczesnego nauczania języka angielskiego, dziecięcej kreatywności muzycznej oraz w zakresie ruchu rozwijającego Weroniki Sherbourne.
Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, a moją największą pasją są podróże, fotografia, taniec oraz jazda na łyżwach.
Nauczycielka nauczania początkowego.
Tytuł magistra Pedagogiki uzyskałam w Wyższej Szkole Humanistycznej TWP w Szczecinie.
Interesuję się matematyką. W wolnym czasie lubię jeździć na rowerze i rozwiązywać Sudoku.
Dyrektor szkoły.
Nauczyciel mianowany chemii oraz matematyki. Swoje zaangażowanie i kreatywność postanowiła wykorzystać na stanowisku dyrektora szkoły. Optymistka ceniąca kontakt z drugim człowiekiem. Lubi współpracować z innymi i poszerzać swoją wiedzę oraz umiejętności. Pasjonatka podróży. Uwielbia czytać książki.
Nauczycielka nauczania początkowego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku Pedagogika Specjalna na Uniwersytecie Szczecińskim, w specjalności logopedia szkolna i pedagogika wczesnej edukacji, nauczycielska oraz Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami pedagogiki Marii Montessori. Jej pasją jest plastyka. W wolnych chwilach lubi spacerować oraz czytać książki.
witam
Nauczyciel informatyki w klasach 4-8.
Doktor nauk ekonomicznych w specjalności m.in. teleinformatyka. Wykładowca akademicki, autor kilkunastu publikacji.
brak opisu
brak opisu
brak opisu
nauczyciel tańca towarzyskiego
posiada najwyższą międzynarodwą klasę tanęczną „S”, jest wykwalifikowaną tancerką tańca sportowego, Mistrzynią Polski w dziesięciu tańcach twarzyskich w kategorii open oraz absolwentką Wyższej Szkoły Humanistycznej kierunek pedagogika opiekuńczo resocjalizacyjna.
nauczyciel historii i Wiedzy o Społeczeństwie
Studia wyższe ukończyłam w 2000 r. na Wydziale Humanistycznym Uniwersytetu Szczecińskiego – Historia, dodatkowo w 2004 r. Studia Podyplomowe z zakresu Wiedzy o Społeczeństwie Uniwersytetu Szczecińskiego – Wydział Humanistyczny – Instytut Politologii i Europeistyki. Posiadam dodatkowe kwalifikacje zawodowe – Trenera ART – „Trening Zastępowania Agresji”(Szkoła Profilaktyki Uzależnień w Warszawie, 2003 r.).
Ukończone kursy:
– Wspieranie nauczycieli w projektowaniu własnej pracy dydaktycznej w kontekście rządowego projektu zmian, dotyczącego podręczników, materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych – współpraca z ORKE (2015r.),
– Kurs dla kierowników wypoczynku dzieci i młodzieży (2013r.),
– Dostosowanie programów nauczania do indywidualnych potrzeb ucznia (2012r.),
– Konflikty są twórcze (2012r.),
– W kręgu kultury islamu – edukacja międzykulturowa (2012r.),
– Nauczyciel jako odpowiedzialny twórca swojego autorytetu (2013r.),
– Nowoczesny nauczyciel – analiza wyników prac ucznia z egzaminów zewnętrznych wykonane na kalkulatorze EWD (2014r.) oraz techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (2014/2015r.).
W 2012r. opracowałam program Koła Historycznego dla zainteresowanych historią Pomorza Zachodniego. Efektem tej pracy jest coroczny udział moich wychowanków w Wojewódzkim Konkursie z Edukacji Regionalnej „Moja mała ojczyzna. Moja miejscowość, mój region” i zdobycie tytułu Historyka Roku i laureatów konkursu.
W 2013r. za osiągnięcia w pracy dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej otrzymałam Nagrodę Prezydenta Miasta Szczecin.
nauczyciel informatyki
Absolwent Wychowania Technicznego na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Szczecińskiej.
Nauczyciel zajęć technicznych, przygotowuje uczniów do zdobycia karty rowerowej.
nauczyciel plastyki
Ukończyła w 1990 roku Instytut Wychowania Artystycznego w zakresie wychowania plastycznego na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
Posiada również kwalifikacje do nauczania wiedzy o kulturze i muzyki które zdobyła w Wyższej Szkole Sztuki Użytkowej w Szczecinie na Studiach Podyplomowych Sztuka i Kultura w 2003 roku.
W roku 2009 ukończyła studia podyplomowe – Oligofrenopedagogikę na Uniwersytecie Szczecińskim w Szczecinie.
Wraz z uczniami zdobyła Nagrodę Główną w I edycji Parady Morskiej podczas obchodów Dni Morza w 2009 roku.
Otrzymała również Nagrodę Prezydenta Miasta Szczecin za osiągnięcia w pracy dydaktycznej i wychowawczej.
nauczyciel wspomagający, wychowawca świetlicowy
Ukończyła wyższe studia magisterskie na wydziale rolniczym Akademii Rolniczej w Szczecinie i uzyskała tytuł magistra inżyniera rolnictwa.
W 1996r. ukończyła kurs przygotowania pedagogicznego w Akademii Rolniczej w Szczecinie.
W 1999 roku rozpoczęła pracę w Zespole Szkół Prywatnych „Słoneczne” w Szczecinie jako nauczyciel biologii.
W 2000r. ukończyła podyplomowe studia na Wydziale Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego w kierunku: Kształcenie Blokowe w Zakresie Przyrody, a w 2001 r. podyplomowe studia: Biologia dla Nauczycieli Gimnazjum na Wydziale Nauk Przyrodniczych Uniwersytetu Szczecińskiego.
W 2007 r. uzyskała stopień nauczyciela mianowanego.
Podczas swojej pracy jako nauczyciel dokształcała się podczas różnych form doskonalenia.
Ukończyła między innymi :
warsztaty przedmiotowo – metodyczne : „Metody aktywizujące w nauczaniu przyrody”
– warsztaty metodyczne : „Doskonalenie w zakresie standardów egzaminacyjnych i metod aktywizujących dla nauczycieli biologii w gimnazjum”
– warsztaty: „Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w szkole podstawowej”
– szkolenie informatyczne : Intel- Nauczanie Ku Przyszłości”
– kurs : „Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego i wykorzystanie jej w planowaniu i realizacji zadań szkoły i nauczyciela
– warsztaty: „Trening umiejętności wychowawczych niezbędnych w pracy z uczniem – jak budować skuteczne pedagogicznie relacje z uczniem”
– warsztaty: „Techniki i metody realizacji treści wychowawczych w edukacjach przedmiotowych”
– kurs: „Technologie informacyjne i edukacja multimedialna”
– szkolenie: „Kształcimy umiejętności rozumowania naukowego i twórczego rozwiązywania problemów na lekcjach przedmiotów przyrodniczych”
– szkolenie: „Eksperymenty uczniowskie i projekty badawcze na lekcjach przyrody”
– szkolenie: „Jak uczyć przyrody przez działanie – doświadczenia i obserwacje uczniów”
– warsztaty: „Projekt edukacyjny w praktyce nauczycielskiej”
– szkolenie: „Prezi – moje prezentacje w chmurze”
nauczycielka matematyki i informatyki
Posiada przygotowanie pedagogiczne, ukończyła wyższe studia magisterskie na kierunku matematyka na Uniwersytecie Szczecińskim.
Ukończyła również Studia Podyplomowe z zakresu nauczania drugiego przedmiotu – informatyki na Uniwersytecie Szczecińskim.
W 2010 roku ukończyła Policyjne Studium Bezpieczeństwa w Szczecinie organizowane przez Wojewódzką Komendę Policji w Szczecinie.
W szkole pracuje od 2004 roku jako nauczyciel matematyki.
Od 2013 roku również jako nauczyciel informatyki.
Od 2010 roku jest nauczycielem mianowanym.
Dodatkowo podczas swojej pracy ukończyła wiele form doskonalenia zawodowego, m. in.:
Jak motywować uczniów do nauki? – szkolenie
– Z fizyką, matematyką i przedsiębiorczością zdobywamy świat – projekt
– Stop cyberprzemocy – zajęcia edukacyjne
– Diagnoza wewnętrzna i zewnętrzna w mierzeniu jakości pracy szkoły – warsztaty
– Uczę matematyki z sukcesem – szkolenie
– Składanki matematyczne i nie tylko – warsztaty
– Terapia pedagogiczna wyzwaniem naszych czasów – konferencja naukowa
– Jak karać i nagradzać uczniów – szkolenie
– Zarządzanie i kierowanie zespołem klasowym – warsztaty
– E-learningowy kurs komputerowy
– Tablica interaktywna w nauczaniu przedmiotowym – warsztaty
– Wykorzystanie technologii informacyjnych w nauczaniu – uczeniu się przedmiotów matematyczno – fizycznych – warsztaty
– Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży – warsztaty
– Sposoby diagnozowania i ewaluacji procesu dydaktycznego, programu wychowawczego, profilaktycznego – warsztaty
– Diagnoza i korekta stosunków społecznych w klasie – badania socjometryczne – warsztaty
– Jak przygotować opis i analizę przypadku edukacyjnego/wychowawczego? – warsztaty
– Podstawy pracy z pakietem prezentacyjnym – szkolenie
– Ocenianie kształtujące w szkole – szkolenie
– Projekt edukacyjny w praktyce nauczycielskiej – warsztaty
– Aktywna Edukacja. Kurs dla koordynatorów szkolnych – program CEO
– Google Apps – szkolenie CEO
– Szkolenie z podstaw programowania w języku Scratch – CEO
nauczyciel języka angielskiego
Native speaker, wieloletni nauczyciel języka angielskiego. Ukończył studia podyplomowe na kierunku Pedagogika.
Wicedyrektor szkoły.
Nauczycielka języka polskiego.
Nauczycielem języka polskiego zostałam z miłości do literatury i ciągłej potrzeby opowiadania o niej.
Ukończyłam studia magisterskie – filologię polską i podyplomowe – filozofię i etykę.
W ciągu trzynastu lat pracy brałam udział w licznych formach doskonalenia, głównie dotyczących nauczania języka polskiego i pracy wychowawczej.
Z zamiłowania do rozwiązań twórczych i niestandardowych, ukończyłam kurs trenera międzynarodowego programu rozwijającego twórcze myślenie „Odyseja Umysłu” i z powodzeniem trenowałam kilka drużyn Odyseuszy, zdobywając z jedną z nich tytuł wicemistrzów Polski.
W ostatnim czasie brałam udział w cyklu szkoleń „Nowoczesny nauczyciel”, gdzie jednym z kluczowych zagadnień była praca metodą projektu.
nauczycielka nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego
Ukończyła studia wyższe magisterskie (Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Zielonej Górze) na kierunku pedagogika w zakresie specjalności: nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne.
W 2003r. ukończyła Studia Podyplomowe z zakresu Integracji Europejskiej na Uniwersytecie Szczecińskim.
Opracowała i realizowała autorski program do realizacji treści europejskich w nauczaniu początkowym.
W 2013 ukończyła Studia Podyplomowe „Rozwijanie i poszukiwanie talentów.
Dziecko zdolne w systemie edukacji”. Opracowała i realizuje Program Indywidualny dla ucznia zdolnego.
Od 1997 instruktor harcerstwa.
Od 15 lat organizator różnego rodzaju akcji charytatywnych: zbiórek żywności, odzieży.
Współpracuje 6 lat z Hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie i kwestuje z uczniami w marketach w ramach Ogólnopolskiej Akcji Pola Nadziei.
Prowadzi zajęcia usprawniające i rozwijające technikę czytania i zapamiętywania z uczniami o uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Prowadzi warsztaty dla nauczycieli przedszkoli i szkół: „Jak rozwijać umiejętność czytania
i zapamiętywania na różnych etapach kształcenia”.
W 2014 wraz z uczniami złożyła na ręce Prezydenta Miasta Szczecina projekt „Ekośmietnika”.
Ukończone kursy:
Realizacja form muzycznych w nauczaniu zintegrowanym;
– Metoda Dobrego Startu;
– Warsztaty „Edukacja w naturze”;
– Warsztaty Muzyczno -Plastyczno-Literackie;
– Integracja w nauczaniu początkowym;
– Kurs „Kinezjologia edukacyjna;
– Warsztaty „W teatrze lalek”;
– Kurs na „Wodza Zuchowego”;
– Warsztaty „Techniki szybkiego czytania i zapamiętywania”;
– Warsztaty „Przyjaciele Zippiego”;
– Warsztaty Aktywnej Edukacji z zakresu stosowania narzędzi TIK;
– Warsztaty „Mistrzowie Kodowania”;
– Kurs „Profesjonalny warsztat specjalisty terapii pedagogicznej”;
– Kurs „ Wsparcie uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce w klasach I-III –dysleksja”;
– Kurs „ Ryzyko dysleksji i dysleksja rozwojowa u uczniów klas I-III”;
– Kurs „Uczyć czytania poprzez zabawę”;
– Kurs „Indywidualizacja w praktyce – uczniowie ze SPE”;
– Kurs „Logodydaktyka w szkole – innowacyjna koncepcja wychowania i kształcenia”.
Wychowawca świetlicy
Ukończyłam wyższe studia zawodowe na Wydziale Nauczania Początkowego w Szczecinie oraz studia
magisterskie na Wydziale Pedagogicznym.
Uczestniczyłam w różnych formach doskonalenia zawodowego:
– „Metody i formy pracy w kształceniu zintegrowanym”
– „Ćwiczenia dramowe do zajęć zintegrowanych”
– „Trening zastępowania agresji”
– „Program i aktywizowanie współpracy z rodzicami”
– „Muzyka w kształceniu zintegrowanym”
– „Techniki relaksacyjne”
– „Techniki plastyczne w pracy z dziećmi”
Obecnie jestem na emeryturze i pracuję z uczniami w świetlicy szkolnej. Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji.
pomoc nauczyciela w nauczaniu początkowym oraz wychowawca świetlicowy
Uczęszczałam do szkoły muzycznej im. Jana Paderewskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Ukończyłam wyższe studia na kierunku Pedagogika Opiekuńcza i Resocjalizacyjna na Uniwersytecie Szczecińskim.
W szkole pracuję od 2013 r. jednak od 2010 r. aktywnie uczestniczyłam w jej życiu, poprzez odbywanie w niej praktyk studenckich.
W 2011 r. napisałam pracę licencjacką pt. „Dewiacyjne subkultury młodzieżowe a demoralizacja uczniów w szkołach niepublicznych” w oparciu o doświadczenie oraz informacje zdobyte od uczniów szkoły „Słonecznej”.
Od 2014 r. prowadzę zajęcia sprawnej ręki w ramach dziecięcych kół zainteresowań.
Moją pasją jest plastyka oraz rękodzieło.
Inne formy doskonalenia:
„Projekt edukacyjny w praktyce nauczycielskiej”- warsztaty
– „Na dobry start w przygotowaniach do szkoły- wychowanie przez muzykę” – sesja naukowa
– „Cyfrowa Szkoła”- konferencja
nauczyciel nauczania początkowego
Ukończyła studia wyższe magisterskie (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu) na kierunku pedagogika w zakresie pedagogiki wczesnoszkolnej.
W 2005 roku uzyskała awans na nauczyciela dyplomowanego. Pracowała jako nauczyciel nauczania początkowego.
W latach 1986 – 1995 prowadziła nauczanie indywidualne z dziećmi z porażeniem mózgowym.
Od 2007 – 2009 roku dodatkowo była kierownikiem świetlicy terapeutycznej.
Organizowała i prowadziła „Zielone Szkoły”, wyjazdy – wycieczki, promowała zdrowy styl życia.
Ukończone kursy:
kurs profilaktyczno – wychowawczy „Spójrz inaczej”,
Motywowanie ucznia trudnego do nauki i metody aktywizujące uczniów,
Dobre pomysły na owocną edukację,
certyfikat „Mutyzm Wybiórczy w teorii i praktyce” I Międzynarodowa Konferencja,
Wykorzystanie tablic interaktywnych w edukacji,
„Za rękę z Einsteinem II”,
Przygotowanie do bezpiecznej pracy młodzieżą,
Projekty edukacyjne,
Kurs wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego
Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego Wydziału Humanistycznego na kierunku: Pedagogika o specjalności pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna
nauczycielska – studia magisterskie.
W 2013r. ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Humanistycznej na Wydziale Nauk Społecznych w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej.
Obecnie odbywa staż na stopień nauczyciela mianowanego.
W swojej pracy w zawodzie nauczyciela dokształcała się i ukończyła m.in.:
– Kurs wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
– Warsztaty metodyczne – Jestem sobie przedszkolaczek – pomysły plastyczne dla przedszkolaków.
– Warsztaty metodyczne – Od chłopczyka i dziewczynki własnoręcznie wykonane upominki – sztuka użytkowa na zajęciach w przedszkolu, świetlicy i nauczaniu zintegrowanym.
– Warsztaty metodyczne – Muzyczne zabawy z Orffem.
– Warsztaty metodyczne – Matematyka malucha. Maluch badacz.
– Warsztaty metodyczne – Współpraca z rodzicami.
– Szkolenie – Jak radzić sobie z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Moduł I Metoda „Porozumienie Bez Przemocy” M.B. Rosenberga.
– Szkolenie – Jak radzić sobie z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami uczniów? Moduł II Metoda „Konstruktywnej konfrontacji”.
– Szkolenie – Widzieć w dziecku człowieka. Kreatywność w wychowaniu i nauczaniu w przedszkolach i szkołach.
– Szkolenie – Kompetencje komunikacyjne nauczyciela.
– Seminarium – Opieka nad dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w świetle nowych przepisów prawnych.
Ulubionym zajęciem jest obcowanie z plastyką (rysowanie, malowanie i inne techniki).
Małgorzata Kurpiewska – Organ prowadzący
Współzałożycielka S.P. „Słoneczna” ( 1992 r.) i wieloletni dyrektor szkoły.
Nauczycielka z 35 letnim stażem pracy. Członek Krajowego Forum Oświaty Niepublicznej (od 1992r.), laureat Nagrody Prezydenta Miasta Szczecina ( 1998 r.), Medalu Komisji Edukacji Narodowej (2009 r.) oraz Złotego Krzyża Zasługi Prezydenta RP (2014 r.). Uczestnik wielu szkoleń i kursów edukacyjnych w zakresie wychowawczym, dydaktycznym i działania organizacji społecznych i pozarządowych. Ukończyła Seminar the Danish School System (Center for Adult’s Education-Dania).
Marzena Kiedel – Organ prowadzący.
Współzałożycielka szkoły i wieloletni dyrektor.
Mgr fizyki – absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Szczecinie, nauczycielka z 35 letnim stażem pracy w zawodzie
Ukończone Studia Podyplomowe:
1. Zarządzanie Oświatą
2. Zarządzanie Funduszami Pomocowymi w UE
3. Zarządzanie Biznesem w UE – Studia Menadżerskie
4. Szkoła Mediacji ( Małopolskie Centrum Mediacyjne)
Kinezjologia edukacyjna Paula Dennisona I i i II stopnia
Szkolenie administratorów szkolnych pracowni internetowych
Akademia Zarządzania Dyrektora Szkoły
Udział w projekcie tworzenia „Polityki Edukacyjnej Miasta Szczecina”
Ukończone Seminar Concerning the Danish School System ( Centre for Adult’s Education-Dania)
Członek Krajowego Forum Oświaty Niepublicznej (od 1992r.)
Nagroda Prezydenta Miasta Szczecina ( 1998 r.)
Medal Komisji Edukacji Narodowej (2009 r.) za szczególne zasługi dla oświaty i wychowania
Złoty Krzyż Zasługi Prezydenta RP (2014 r.)